söndag 14 november 2010

Farsdag

Idag firar vi våran kära Pappa. Dagen började med fina presenter som barnen gjort själva i förskolan och skolan.

Made by Melvin


Made by Lithea


Då var det dax för snöskottning. Vi köpte ju en fyrhjuling förra vintern som skulle hjälpa oss med snöskottningen. MEN den ville inte starta idag. Den har fått stå ute o frysa. Så Pappa fick börja röja i garaget för att få in sin leksak, så den startar nästa gång =)


Gissa vem som startade då jag skottat färdigt?


Barnen har kul då det kommit snö, här lekar de tåg med grannens tjejer.


Måste ju öva mig så jag kan skotta snö med Mönkiä, tills nästa snö kommer.


Lite skoj på gården med barnen.


Nu står Mönkiän i varmt garage. Undrar när jag får in min bil??


I fredags var jag faktiskt till Luleå på IDOL 2010. Har massor med foton därifrån men i en annan kamera som jag har i Terjärv. Kan ju visa ett foto som finns på Vasabladet, som bevis på att jag varit där ;) Till vänster ser ni två tv stjärnor =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar